ПОСТИЖЕНИЯТА

ПОСТИЖЕНИЯТА

Dir.bg отвоюва широко публично признание на Premium медия: почти всички големи марки се рекламират и промотират на страниците му. През март 2000 г. Dir.bg е признат от McKinsey and Co. за един от редките ефективни онлайн бизнеси в период, когато дотком секторът преживява световен крах. През 1999 г., заедно с ОББ, IBM и „Банксервиз“, порталът е удостоен със златен медал на Международния технически панаир в Пловдив за създаването на първата в България платформа за електронна търговия и плащания - pay.dir.bg.

Най-голямото признание за марката обаче е лоялността на аудиторията. Порталът е с един от най-високите коефициенти на постоянна аудитория в страната и е начална страница на стотици хиляди персонални компютри. Утвърдил се като най-популярният български уеб портал, dir.bg може да удоволетвори всяко изискване на своите потребители, рекламодатели и бизнес партньори. Порталът предлага информация на теми, вълнуващи широката аудитория, както и специализирана информация касаеща по-таргетирана публика. Независимо от естеството на поднасяната тема, журналистите и редакторите в dir.bg винаги се стремят качеството на информацията да е еталон за останалите интернет медии.

За всички сайтове в портала журналистите на Dir.bg подготвят и публикуват над 200 уникални публикации всеки ден.

Premium Медия, в която големи марки рекламират своите брандове

Dir.bg Eдин от редките ефективни онлайн бизнеси в период на световен крах McKinsey and Co.

Пощата През 1998 г. Dir.bg въвежда първата електронна поща в България

Аудитория Портал със стотици хиляди лоялни потребители

Качество Уникални публикации, полезни услуги